måndag 26 september 2011

Snart, snart

Här om dagen fick jag besked om att det inte finns plats för mig att göra praktik det här året. Men nu satsar jag på att få det teoretiska gjort istället, så kör jag praktiken i början på nästa år, och sen, sen är jag färdig! Om allt går som det ska dvs.

Här hemma flyter det på bra, dörren är på plats, jag har slopar och spacklat i Liams rum och tapetserat klart där, C, min pappa och Cs pappa bygger altan runt poolen. Så lite händer det! Har tyvärr inte så mycket bilder att bjuda på, men det kommer!

Som ni kanske märkt har C varit hemma ovanligt länge, och har kommer nog bli hemma ett tag till, till min och Liams glädje!

1 kommentar:

cindy sa...

Tråkigt med praktiken. Men skönt att få bort teorin, den är ju tyngst. Åh vill se bilder.... Lag dig ut!!!!! ;)