tisdag 6 september 2011

På begära

Jag har fått önskemål om bilder hemifrån nu när det hänt en del,
så det ska ni få!

Min svärfar lägger klinkers i grovköket

Muren påbörjad

Nya värmesystemet

Min svåger tapetserar vardagsrumsväggen

Tadaaaaa! Love it!

Måste ju slänga in en bild på min skrutt också <3

Ny fin gång mellan dörr och trappa

Vi bealutade oss även för att göra om hela gräsmattan, eller
ja, trädgårdsmästarna fixade det.. :)


Finfina trappan

Och färdiga muren, bara några toppstenar som saknas


Vad tycks???!

4 kommentarer:

Emy sa...

Vad fint ni får det! :)

Marit sa...

Ni får det helt fantastiskt fint! Har jag fel om jag tycker att dina två pojkar är oerhört lika varandra? :)

Hoppas ni får en härlig helg!

mamaMill sa...

Jamen hur han ändrat i utseende! Har ögonen blivit ljusare också? :)

wimsis sa...

Tack Emy!

Mille: Haha, tycker du? Sånt ser man ju inte själv.. Ögonen är nog samma som sist, tror jag, haha. Vilken koll! Nej, men dom är nog som dom alltid varit! Men han har ju fått hår på huvudet nu som är rätt så ljust :)