onsdag 10 augusti 2011

Sjuk?

Imorgon åker jag, Liam, hundarna och min mamma
till Kökar. Min pappa och bror är redan där.
Vi har inte planerat att göra något speciellt, bara vara. Hoppas
på fint väder så vi ev. kan åka ut på sjön vid tillfälle.

Så idag har vi varit i stan och handlat mat som vi ska ha med ut.
Efter att Liam sovit en stund på eftermiddagen var han så ledsen!
Han ville inte äta (händer inte ofta), tror han tog två tuggor mat,
resten spottade han ut. Han ville inte va på golvet, inte leka utan bara
vara i famnen. Mormor fick inte ens titta på honom, då började han gråta...
När vi kom hem vid sex-tiden skypade vi med C lite.
Mitt i allt så somnar Liam i min famn! Då blev jag orolig kan jag säga!
Det har inte hänt sen han var nån månad gammal.
Han vaknade efter ca. 10 min igen, då tempade jag honom, visade bara 37,5
men jag gav honom panadol alla fall.
Nu sover han sött och jag hoppas han får fortsätta göra det.
Tusan, hoppas verkligen att han inte blir sjuk nu!
Men vi åker till Kökar oavsett.
Behöver jag hjälp  finns det ingen hemma på ön i helgen, alla
är bortresta, så då kan vi lika gärna vara med mormor och morfar.
Då har jag åtminstone hjälp om det skulle va nåt.

Nej, nu ska jag ta och packa lite!

Inga kommentarer: