torsdag 2 juni 2011

Nu så!

Jag satt just och skrev ett vääldigt långt mail om allt som händer
här hos oss, insåg då att det faktiskt händer lite mer än vad jag trott :)

Jag kan börja med att berätta att vi nu bor i nederdelen av utbyggnaden, där
är då vårat nya vardagsrum! Jag är riktigt nöjd! Ska bli så roligt att även flytta in
på övervåningen sen, där våra nya sovrum blir. Jag hämtade ut tapeter här om dagen
som ska bli fondväggar, en i vardagsrummet, en i vårt sovrum och en i Liams rum.
Kan hända att jag bygger på i Liams rum, samtidigt vill jag inte att
det ska bli för "hysteriskt".
Jag bara älskar tapeten som ska komma till vårt sovrum! Kanske inte riktigt vad
man väntar sig att ha i ett sovrum, men jag bara älskar den!

Liams femte tand kikade fram igår! Och nu de senaste dagarna går riktigt
duktigt med lära gå vagnen! Vi får se om han går till sin ettårsdag!

 Här har ni då vardagsrummet med ny soffa och nytt bord! Och Liam som kör kompressor :)


 Liam smakar på.. grus och jord.. Mamma säger nej och Liam äter.
 Och så har vi ju en ny familjemedlem <3
Dom gör mycket bus tillsammans..

Kramar till er alla!

2 kommentarer:

Cila sa...

Äntliiigen uppdatering! :) <3

mamaMill sa...

Guuud va gullig sista bilden är!! ♥