söndag 12 juni 2011

Norrtälje

Gårdagen spenderas i Norrtälje tillsammans med Liam och
min mor. Det stod som stod högst upp på listan var
ju självklart blöjor. Men det blev ju såklart en hel
del annat som pasta, kaffe, pålägg, margarin, bregott osv.
Vi tog även en sväng förbi blomsterlandet där jag fick med
mig lite blommor att fylla upp landet med.
Men det här landet är ju så jäkla stort så
det finns massor med rum kvar att fylla..
I alla fall, vi hade en riktigt bra dag.
Liam var jätte duktig som vanligt! 
Men fy vad jag har dåligt samvete, han sov knappt
nåt alls eftersom det skulle in och ut ur bilen, i och ur
vagnen.. Gulle. Men trots det hade vi
en glad och nöjd kille. Men när vi kom hem till
min mor var han så trött stackarn så vi valde att
stanna där över natten, istället för att bylsa in han i bilen
än en gång för att  åka hem.

Nu ska jag fortsätta slappa framför tvn!

Kraam!




Inga kommentarer: