söndag 26 juni 2011

Jag har en ettåring!!!!!

I fredags, midsommarafton, fyllde min älskling 1 år!
Jag fattar inte vart det här året tagit vägen, det har gått så snabbt.
Alla sa att man skulle ta vara på tiden för att det går så fort,
jag tycker att jag gjort det men ändå känns det som man inte gjort det
tillräckligt!
Vi har varit hos mina föräldrar och firat midsommar så vi hade ett
litet kalas åt honom där med lite paket och tårta. Mys!
Allt som allt har vi haft en riktigt bra midsommar och en bra födelsedag.
Nu ser vi fram emot tisdag då pappan kommer hem efter
en månad på jobb!

Nu får ni en tuttbild, hoppas ni överlever :)
Det här är förövrigt den allra första bilden som togs
på Liam <3

Världens stoltaste pappa<3




Jag kan inte fatta att det är ett år sedan vi var där på bb.
Ett år sen vi fick träffa våran prins. Känns som igår vi åkte in till bb, som
jag låg där och sög i mig lustgas för glatta livet, som jag skrek att
jag inte orkade mer och ville bli snittad, haha.
Jag skulle göra om det vilken sekund som helst, den bästa dagen
i hela mitt/vårt liv.
Tänk att man kunde älska någon så mycket, att man hade så
mycket kärlek att ge.

Jag älskar dig högre än livet själv Liam Carl Kronhed <3


Inga kommentarer: