fredag 8 mars 2013

One Week to go!

Ja jessus, det är nu bara en liten vecka kvar tills vi ska åka! Och jag har nu slutat oroa mig för det ena och det andra. Det går som det går. Det blir nog bra det här!

Vad har annars hänt sen sist då?
Noel försöker sen igår ställa sig upp mot i princip allt! Han kommer upp på knä, men inte längre :) Första gången jag såg honom göra det var vid skötbordet. Sen dess håller han på hela tiden och överallt, gulle. Ikväll lyckades jag även få honom att dricka ca 60 ml välling!! Weee!
Annars har vi lite dåliga nätter nu.. eller morgnar kanske man ska säga, han ska inte sova efter kl. 5 - 5.30. Suck. Hoppas det vänder snart, för nu är jag trööööött.

Låter som han säger mamma när han blir arg :)

Liam bus har varit i parken hela veckan, han har såå roligt där! Vi har även hunnit busa med Ben två ggr och idag med Ebba och Holly.
Ikväll fick han rita med tusch (stavning?)... Det gick bra, tills jag gick och bytte blöja på Noel.. -Titta mamma Liam ritar!! Och resultatet ser ni nedan... Suck. Det borde man ju förstått! Ungar!

Nu sover dom och jag ska nog snart göra detsamma..

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Henrica sa...

Det är bra att du inte oroar dig! De går säkert bra :)