onsdag 13 mars 2013

Bra timing där!

Resan närmar sig med stormsteg och jag ligger såå efter i min tidsplan.

Noel har feber, hosta och är snorig (förmodligen ont i halsen också). Var en sväng till hc idag för att kolla upp hans öron inför flygningen då han hade öroninflammation för bara tre veckor sen. Meeen, han skrek så och det gick inte att hålla honom still så hon kunde inte få tympen att fungera och inte gick det att titta ordentligt heller. Suck. Så vi skulle återkomma om han inte blir bättre till fredag.

Själv har jag fått nackspärr, underbart. Kände inatt att det hände nåt med nacken men trodde inte d va så farligt. Tji fick jag när jag inte kunde räta på huvudet. Men nu har jag snirt in mig med hästlinement x fler så nu kan jag ha huvudet rakt alla fall.

Nu ikväll har jag lyckats påbörja packningen, men nu är jag så slut så jag tänker ta natt!
Håll tummarna för att Noel mår bättre imorgon!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: