måndag 11 juli 2011

23/7

Har jag sagt att jag och Liam ska på bröllop 23, till gran canaria? Det är alltså nästa lördag. NÄSTA LÖRDAG! Herre gud, detr ju snart och jag har inte ens bokat tid till frissan än! Just det, det är min fina storasyster som gifter sig. C kommer inte med eftersom han jobbar och inte lyckades byta.. trist. Men min mor har lovat att va barnvakt nån kväll så jag får gå ut! Åh, ska bli så kul att träffa alla där igen! Har inte varit där sen innan jag träffade c, alltså drygt två och ett halvt år sen.

Och hur i hela fridens namn ska det gå att flyga med mitt lilla yrväder. Han gillar ju inte att sitta still, tur att mormor, morfar och morbror sitter brevid, hehe.

1 kommentar:

Diva sa...

Hej!
Missen vi gjorde när vi flög me vår lilla, han va då nästan två år, de va att vi "krävde" lite för mycket av honom att sitta stilla så de blev mer en "kamp" mellan oss, sen på hemvägen "släppte" vi lös honom å han va hur nöjd som helst att kika klättra å klänga på oss :)så rör på er å upp å gå i gången :D ha en skön semester :)
Ps Å klart de går bra ni har ju flugit förr ;)

Kram Anna