onsdag 28 oktober 2009

Tiden går

På tisdag åker min man på jobb igen, kan inte fatta vart tiden tagit vägen! Fatta att han varit hemma sen 17/9! Vi pratade om det här om dagen och han fattade inte heller att det gått så snabbt, vi konstaterade snabbt att vi stackare som har "vanliga" jobb, vi jobbar ett jäkla år för att få fyra ynka semesterveckor som försvinner i ett nafs.. Rätt tragiskt egentligen.
Visst, sen är man ju ledig några (oftast två) dagar per vecka, men hur mycket hinner man vila upp sig på det? Inte jag alla fall.

Annars har jag verkligen blivit lemlänning.. Jag vet inte när jag var i stan sist, haha. Det blir lite så när man även är på praktik här ute. Men jag går på FEM dagar ledigt efter imorgon! Då ska jag nog se till att va en aning social.
Mitt liv går en aning i trötthetens tecken, inte alla dagar, men när den kommer kommer den rejält också.. Nåja, that´s life.

1 kommentar:

cas sa...

hejdu, kul att se lite liv av dig lemlänningsmadde! Har själv just varit ledig i 5 dagar, det var skönt.hihi(: