onsdag 27 augusti 2008

Skola

Då är tre dagar i skolan avklarade. Höll på med patientfall idag, alla var nog lika sega..=)
Igår var det desto roligare! Vi hade praktiska övningar med venprovtagning, katetrisering, infusioner, kateter osv. Måste även påpeka att använde oss av dockor i alla övningar förutom med kanylerna. Skitskoj, tycker om att sticka folk.. hihi..
På tisdag ska jag till labben och gå runt och ta prover, läskigt ju! Man har ju inte övat så där överdrivet mycket direkt.. Får väl se vad det blir.
Annars händer inte mycket. Mannen åker tillbaka till Halmstad på fredag så blir man ensamstående igen. Men på lördag ska jag äntligen gå ut! Fan vad vi ska ha skoj!
Cila, har du möjlighet att komma med???? Skulle vara så skoj om det gick att ordna!
Då ska det drickas Canarisk rom och cola! Mumma!
Nej, nu måste jag äta lite lunch, klockan 16 är det fika med Marro innan hon flyttar =(

1 kommentar:

Cila sa...

Va spännande att sticka folk i labben!! :)

Tyvärr kan jag inte i helgen, Eddie är ju på jobb. Annars hade jag helt klart kommit med! :/
Men vi får ta det en annan gång!

Ses på fredag! Puss